نحوه ست کردن ساعت مچی با کت و شلوار

 

برای آقایان ساعت بدون شک مهم‌ترین اکسسوری بوده و بسیاری از مواقع تنها موردی است که می‌توانند روی آن مانور بدهند. اهمیت این موضوع در موقعیت‌های رسمی بیشتر هم می‌شود و یک انتخاب درست برای ساعت می‌تواند کل استایل شما را تحت تاثیر قرار بدهد. اما چگونه باید ساعت را با کت و شلوار ست کرد و آیا اصلا این کار لزومی هم دارد؟ در این مقاله بهترین راه‌ها را برای ست کردن ساعت با کت و شلوار با هم بررسی می‌کنیم.

موقعیت را در نظر بگیرید

شاید پیش خودفکر کنید که پوشیدن کت و شلوار تنها در موقعیت‌های رسمی امکان پذیر است، اما این قاعده همیشگی هم نیست. خیلی اوقات کت و شلوارهای کمی اسپرت هم در موقعیت‌های غیر رسمی‌تر مانند مهمانی‌های کوچک‌تر پوشیده می‌شود، شاید هم بخواهید از کت و شلوارهای تابستانی لب ساحل استفاده کنید. به هر حال در چنین موقعیت‌هایی می‌توانید کت و شلوار خود را با کفش‌های اسپرت هم ست کنید و برای اکسسوری از یک ساعت اسپرت و جذاب استفاده کنید که زیبایی استایل‌تان را دوچندان می‌کند. در نمایندگی ساعت اسپریت اصل می‌توانید ساعت‌های جذابی را برای این موقعیت‌ها بیابید.

ساعت کلاسیک، انتخاب همیشگی

یک قاعده ساده این است: اگر مطمئن نیستید، همیشه یک ساعت ساده و کلاسیک بهترین انتخاب است. با چنین ساعتی احتمال ریسک و اشتباه وجود ندارد. اگر یک مدل ساده را انتخاب کنید، بدون استثناء با تمام مدل‌ها و سبک‌های کت و شلوار هماهنگ می‌شود و دیگر نیازی به فکر کردن به ست کردن ساعت خود با کت و شلوار نخواهید داشت. می‌توانید به سراغ مدل‌هایی با صفحه ساده و بدون جزئیات زیاد بروید،‌ همچنین بندهای چرمی و یا استیل ساده هم بهترین انتخاب‌های ممکن خواهند بود. علاوه بر این‌ها رنگ صفحه هم بهتر است مشکی، طوسی یا سرمه‌ای باشد که چندان به چشم نیاید. این ساعت‌ها را هم می‌توانید به راحتی در نمایندگی ساعت اسپریت اصل پیدا کنید.

به بند ساعت دقت کنید

علاوه بر استایل کلی و ظاهر خود ساعت، بند آن هم نقش مهمی را بازی می‌کند. در فروشگاه ساعت الیت انلاین دو گزینه عمده بند استیل و بند چرمی را داریم و معمولا بهتر است از بند‌های برزنی و سیلیکونی برای ست کردن با کت و شلوار پرهیز کنید، البته به جز وقت‌هایی که کت و شلوارتان اسپرت است. در استفاده از بند چرمی هم معمولا رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای سوخته استفاده می‌شود. یک توصیه ساده و کاربردی این جا این است که رنگ بند ساعت را با رنگ کمربند چرمی و کفش خود ست کنید تا بهترین جلوه ممکن را داشته باشید. بندهای استیل هم می‌توانند انتخاب مناسبی باشند اما باید کمی دقت کنید. مثلا ساعت با بند استیل حجیم و سنگین عموما با کت وشلوار جالب نمی‌شود،‌ به علاوه رنگ استیل (طلایی یا نقره‌ای) را با سگک کمربند و سایر اکسسوری‌های خود هماهنگ کنید.

اندازه ساعت را در نظر بگیرید

اندازه ساعت همیشه مهم است، اما هنگام پوسیدن کت و شلوار مهم‌‌تر هم می‌شود. کافی است پوشیدن یک ساعت بزرگ و پر زرق و برق را با کت و شلوار رسمی تصور کنید تا ببینید که چه ظاهر عجیبی را به وجود می‌آورد. اما چگونه اندازه مناسب برای خود را پیدا کنیم؟ ساده‌ترین قانون این است: ساعتی را انتخاب کنید که که بدون هیچ مشکلی زیر سرآستین پیراهن یا کت شما جا به جا شود و اگر نمی‌توانید راحت این کار را انجام دهید یعنی زیادی بزرگ است. البته این موضوع هم سایز صفحه و هم ضخامت ساعت را تعیین می‌کند. اندازه دقیق ساعت به اندازه مچ شما برمی‌گردد، اما اکثر آقایان مدل‌هایی بین ۳۶ تا ۴۲ میلی‌متر را انتخاب می‌کنند. در فروشگاه ساعت الیت انلاین می‌توانید سایزبندی‌های مختلف را چک کنید و بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

ست کردن رنگ ساعت با کت و شلوار

آخرین نکته‌ای که می‌‌خواهیم در این مقاله به آن اشاره کنیم، رنگ ساعت است. این به این معنی نیست که لزوما باید رنگ کت و شلوار شما با ساعت یکی باشد، بلکه هدف داشتن هماهنگی است که اجازه می‌دهد ساعت مکمل لباس‌تان باشد و هارمونی جذابی را ایجاد کند. البته که اگر بند یا صفحه ساعت‌تان با کت و شلوار یک رنگ باشد، مخصوصا در مورد کت و شلوارهای رنگی بسیار جالب می‌شود. اما به جز این می‌توانید هر رنگی را با یک ست مشکی هماهنگ کنید. همچنین می‌توانید رنگ بند را با رنگ اکسسوری‌های دیگر خود ست کنید و هم این که یک رنگ خنثی مانند مشکی یا سیلور را از نمایندگی ساعت اسپریت اصل انتخاب کنید که به راحتی با هر استایلی هماهنگ می‌شود.

جمع بندی

هیچ چیز بهتر از یک ساعت جذاب نمی‌تواند استایل شما را برای پوشیدن کت و شلوار کمیل کند، کافیست کمی در انتخاب آن دقت کنید و المان‌های مختلف را در نظر بگیرید. در این مقاله را‌ه‌های ست کردن ساعت و کت و شلوار را با هم بررسی کردیم اما یک نکته دیگر را هم باید در نظر بگیرید و آن کیفیت و اصل بودن ساعتی است که انتخاب می‌کنید. با مراجعه به فروشگاه ساعت الیت انلاین می‌توانید بهترین گزینه‌های ساعت را از برندهای مطرح پیدا کرده و آن را با کت و شلوار مورد علاقه خود ست کنید.

به این مطلب نظر دهید!

4 دیدگاه دربارهٔ «نحوه ست کردن ساعت مچی با کت و شلوار»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *