بادی اسپلش چیست؟ معرفی 10 رایحه پرفروش 😍

در این مقاله قصد داریم ابتدا با پاسخ به سوال بادی اسپلش چیست؟ شما را با بادی‌اسپلش‌ها که یکی از محبوب‌ترین محصولات در میان خانم‌ها و آقایان در سراسر جهان هستند، آشنا کنیم.

در ادامه با بیان فاکتورهای مهم در خرید بهترین بادی اسپلش و معرفی بهترین رایحه‌های زنانه و مردانه بادی اسپلش، شما را در خرید این محصول راهنمایی کنیم و سپس به سراغ لیست قیمت از چند فروشگاه محبوب برویم، پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بادی اسپلش چیست؟

بادی میست چیستبادی اسپلش‌ها، خوشبوکننده‌های محبوب و سبکی هستند که ترکیبات آن‌ها شامل الکل، آب، روغن‌های طبیعی و مواد آبرسان بوده و مناسب برای استفاده مستقیم بر روی پوست می‌باشند.

این محصول که یک خوشبوکننده‌ی بدن ملایم و ارزان‌قیمت است؛ می‌تواند بهترین انتخاب برای معطر نگه‌داشتن بدن در روزهای گرم تابستان باشد. جالب است بدانید بادی‌اسپلش‌ها از طریق آبرسانی به پوست مانع تعریق بدن می‌شوند. از دیگر مزایای این آبرسانی کمک به نرمی، لطاف و شافیفت پوست است.

روغن‌های طبیعی موجود در فرمولاسیون این محصول نیز موجب جوانسازی و تغذیه پوست می‌شوند.

تلفظ بادی اسپلش چیست؟

تلفط بادی اسپلش به صورت بادی اِسپِلَش می باشد. به صورت فینگیلیش Badi Esplash می شود. در واقع حروف “س” و “پ”  و “ش” ساکن هستند.

طرز استفاده از بادی اسپلش چگونه است؟

همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره کردیم، قصد داریم به هرآنچه که در رابطه با بادی اسپلش لازم است بدانید بپردازیم.

طرز استفاده از بادی اسپلش هم یکی از مواردی است که پرداختن به آن خالی از لطف نخواهد بود. بهترین زمان برای استفاده از بادی اسپلش بعد از استحمام است؛ زمانی که پوست کاملا تمیز بوده و کمی هم رطوبت دارد.

بادی اسپلش را مستقیما بر روی پوست بدن اسپری می‌کنید و بسته به میزان ماندگاری محصول خیالتان از خوشبو ماندن بدنتان راحت خواهد بود.

البته شما می‌توانید در طول روز و بسته به میزان فعالیتتان، برای حفظ عطر خوش و طراوت پوستتان از بادی اسپلش استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کمبود چه ویتامینی باعث عرق کردن زیاد می‌شود؟

مزایای استفاده از بادی اسپلش چیست؟

درست است که بادی اسپلش‌ها محصولاتی تازه وارد به سبد محصولات آرایشی و بهداشتی هستند؛ اما در همین زمان کم طرفداران زیادی را در میان زنان و مردان در سراسر جهان به خود اختصاص داده‌اند.

دلیل محبوبیت این محصول، مزایایی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد تا شما بدانید بادی اسپلش چیست و چگونه استفاده میشود.

  • عدم ایجاد حساسیت و خارش در پوست

ترکیبات موجود در بادی اسپلش‌ها کاملا ضدحساسیت بوده و هیچ‌گونه حساسیت و خارش پوستی ایجاد نمی‌کند بنابراین می‌توانید از آن با خیال راحت و به طور مستقیم بر روی پوست بدنتان استفاده کنید.

(البته اگر حس می‌کنید پوست بدنتان بیش از حد حساس است؛ بهتر است تست حساسیت به محصول را در ناحیه کوچکی از پوستتان انجام دهید.)

  • جلوگیری از خشکی و آبرسانی به پوست بدن

این محصول به سبب دارا بودن آب و مواد آبرسان در فرمولاسیون خود به هیدراته نگه‌داشتن پوست بدن کمک زیادی می‌کند که در حفظ سلامت و شادابی پوست بسیار مؤثر است.

  • جلوگیری نسبی از تعریق

ترکیبات موجود در فرمولاسیون بادی اسپلش‌ها با آبرسانی به پوست، تا حدی مانع تعریق بدن می‌شوند که این موضوع به تنهایی می‌تواند دلیلی محکم برای انتخاب بادی اسپلش‌ها در تمامی فصول سال باشد.

  • عدم ایجاد آلرژی و سر درد

رایحه‌ی لطیف و سبک بادی اسپلش‌ها برای افرادی که به بوی تند عطر و ادکلن حساسیت دارند و در صورت استفاده دچار آلرژی و سر درد می‌شوند، یک راه نجات است.

با وجود بادی اسپلش‌ها این افراد دیگر مجبور نیستند برای جلوگیری از آلرژی و سر درد دور خوشبوکننده‌های بدن را خط بکشند.

  • قیمت مناسب نسبت به عطر و ادکلن

اگر از طرفداران رایحه‌ی یک عطر خاص هستید و به دلیل قیمت بالای عطر محبوبتان از آن استفاده نمی‌کنید؛ یک بادی اسپلش با همان رایحه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

یک محصول اقتصادی با رایحه‌ی عطر محبوبتان مطمئنا همان چیزی است که به دنبالش بودید.

بادی اسپلشاین محصول محبوب را کمپانی‌ها و برندهای آرایشی و بهداشتی زیادی در سراسر جهان تولید و به بازار عرضه کرده‌اند که انتخاب در میان آن‌ها کار آسانی نیست.

اطلاع از ویژگی‌های بهترین بادی اسپلش‌ها به شما در انتخاب یک محصول مرغوب کمک زیادی خواهد کرد.

ویژگی‌های بهترین بادی‌اسپلش چیست؟

  • رایحه‌ای خوش و طبق سلیقه هر فرد

مسلما اولین چیزی که در خرید یک بادی اسپلش توجه شما را به خود جلب می‌کند، رایحه‌ی خوش آن است. توصیه ما شناخت محبوب ترین رایحه ها به شماست و اگر محبوب‌ترین رایحه ها رو نمی‌شناسی بادی میست نخر!😉

برای انتخاب رایحه‌ی یک بادی اسپلش بهتر است علاوه بر سلیقه‌تان به اینکه در چه فصلی از سال می‌خواهید از آن استفاده کنید هم توجه داشته باشید؛

چراکه دمای هوا بر پخش بوی عطر بسیار مؤثر است. عطرهای باطراوت و خنک برای فصل گرم سال و عطرهایی با رایحه‌ی قوی و گرم بهترین انتخاب برای فصل سر سال هستند.

  • ماندگاری نسبتا بالا

ماندگاری خوب نیز یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین بادی اسپلش است که در هنگام خرید حتما باید به آن توجه داشته باشید.

یک بادی اسپلش با ماندگاری بالا علاوه بر اینکه بدنتان را در تمام طول روز خوش‌بو و باطراوت حفظ می‌کند؛ به دلیل نیاز به استفاده کمتر، از لحاظ اقتصادی هم مقرون‌به‌صرفه است.

البته نباید از یک بادی اسپلش انتظار داشته باشید عطر آن مدت بسیار طولانی روی بدن شما بماند.

  • وجود روغن‌های طبیعی و مواد آبرسان در ترکیبات آن

الکل موجود در ترکیبات بادی اسپلش به سبب اینکه مستقیما بر روی پوست اسپری می‌شود؛ ممکن است موجب خشکی و آسیب پوست بدن شود.

کمپانی‌های برتر سازنده این محصول برای محافظت از پوست مصرف‌کنندگان با افزودن روغن‌های طبیعی و مواد آبرسان موفق به ارائه محصولی بدون نقص به مشتریان خود شده‌اند.

بنابراین در هنگام خرید بهترین بادی اسپلش وجود روغن‌های طبیعی و مواد آبرسان در ترکیبات محصول را نادیده نگیرید.

  • قیمتی متناسب با کیفیت محصول

منظور از قیمت مناسب، کیفیت را فدای قیمت کردن نیست. اما محصولی که می‌خرید حتما باید قیمتی متناسب با کیفیت، ترکیبات و ماندگاری خود داشته باشد.

این روزها به لطف سایت‌های فروش اینترنتی دیگر نیازی نیست که مغازه به مغازه قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید؛ شما می‌توانید برای اطمینان از قیمت مناسب یک بادی اسپلش از طریق سایت‌های مختلف، قیمت اصلی یک محصول را متوجه شوید.

با در نظر گرفتن ویژگی‌های ذکر شده در بالا، مطمئنا انتخاب شما، بهترین بادی اسپلش در میان محصولات متنوع موجود در بازار خواهد بود و تجربه‌ای دل‌نشین از استفاده از بادی اسپلش برایتان رقم خواهد خورد.

بادی اسپلش شاین دار (اکلیلی) چیست؟

اما به مرور زمان استفاده از آرایش های براق رواج پیدا کرد و بسیاری از ستاره ها، عروس ها و مردم برای شرکت در مهمانی ها به این نوع آرایش روی آوردند.

امروزه عبارت Shine بیشتر رایج است. در واقع کلمه شاین دار از کلمه انگلیسی shine به معنای درخشش گرفته شده است. بنابراین، طبیعتاً بادی اسپلش شاین دار که در مورد آن صحبت می کنیم، خاصیت براقی دارد. بادی اسپلش اکلیلی حاوی ذرات درخشانی است که زیبایی پوست شما را دو چندان می کند.

تفاوت بادی اسپلش و بادی میست چیست؟

بادی میست و بادی اسپلش هر دو در گروه اسپری‌های بدن دسته‌بندی می‌شوند؛ اما تفاوت‌هایی هم دارند. بادی میست محصولی جدیدتر نسبت به بادی اسپلش است و به سبب داشتن درصد روغن طبیعی بیشتر، غلیظ‌تر می‌باشد.

در مقابل بادی‌اسپلش‌ به دلیل وجود الکل بیشتر در ترکیب خود رقیق‌تر بوده و قابلیت اسپری شدن بهتری دارد. درکل می‌توان گفت بادی میست به دلیل ماندگاری بالاتر نسبت به بادی اسپلش و پخش بوی بهتر، حتی به عنوان جایگزین عطر و پرفیوم هم کارآیی دارد.

در ادامه قصد داریم با معرفی تعدادی از بهترین رایحه‌های مردانه و زنانه بادی اسپلش طبق نظرات مصرف‌کنندگان،  انتخاب بهترین بادی اسپلش را برایتان ساده‌تر کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

معرفی بهترین بادی اسپلش‌ها

 

بادی اسپلش زنانه

محبوب‌ترین رایحه‌های زنانه بادی اسپلش چیست؟

1. بادی اسپلش سکرت تراپیکس مدل LOVE CRUSH

بادی اسپلش زنانه سکرت تراپیکس مدل LOVE CRUSH

بادی اسپلش LOVE CRUSH از برند سکرت تراپیکس با رایحه‌ی شیرین و گرم، به طور اختصاصی برای بانوان تولید و به بازار شده است.

این محصول که یکی از خوشبوترین بادی اسپلش‌ها در میان بانوان است؛ به لطف مواد طبیعی موجود در فرمولاسیون خود دارای خاصیت طراوت بخشی و رطوبت‌رسانی به پوست می‌باشد.

در رابطه با ماندگاری این محصول هم می‌توان آن را مقداری معمولی و چیزی معادل 4 ساعت گزارش کرد.

2. بادی اسپلش رندل مدل ECLAT

بادی اسپلش زنانه رندل مدل ECLAT

بادی اسپلش مدل ECLAT از برند رندل، دارای طبعی معتدل و رایحه‌ای شیرین بوده که می‌توان گفت مختص خانم‌های خوش‌سلیقه تولید شده است.

از نقاط قوت این محصول که موجب محبوبیت آن در میان بانوان شده؛ ماندگاری 24 ساعته این بادی اسپلش است. رایحه‌ی این محصول بی‌نظیر را می‌توان در گروه گل‌فام و میوه‌ای دسته‌بندی کرد و نت‌های اولیه‌ی آن رایحه‌ی لیموترش سیسیلی و یاس بنفش می‌باشد.

3. بادی اسپلش زنانه مای مدل Magic Moments

بادی اسپلش زنانه مای مدل مجیک مومنت

بادی اسپلش مدل Magic Moments از برند مای، محصولی اختصاصی برای بانوان سخت‌پسند است.

رایحه‌ی این محصول ترکیبی خاص و جذاب از رایحه‌ی نعنا، پرتغال تلخ و یاس بوده و دارای مزایایی استثنایی نظیر آبرسانی به پوست، ماندگاری بالا و نرم‌کنندگی پوست است.

4. بادی اسپلش زنانه مای مدل Endless Fantasy

بادی اسپلش زنانه مای مدل ENDLESS FANTASYبادی اسپلش Endless Fantasy از برند پرطرفدار مای، با رایحه‌ای خنک و معتدل و مخصوص بانوان تولید شده است. حجم 220 میلی‌لیتری این بادی اسپلش از عطری با ترکیب رایحه‌ی گل‌ و میوه‌ای و دانه‌های ریز اکلیل تشکیل شده. ویژگی فوق‌العاده این محصول که سبب محبوبیت آن در میان خانم‌ها شده، درخشندگی جذابی است که در کنار رایحه خوش به پوست بدن می‌بخشد.

از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول درجه یک می‌توان به ماندگاری بالا، آبرسانی به پوست، نرم‌کنندگی و حفظ طراوت و شادابی پوست بدن اشاره کرد.

5. بادی اسپلش زنانه لابورن مدل 212

بادی اسپلش لابورن مدل 212بادی اسپلش زنانه لابورن مدل 212 با رایحه‌ی بی‌نظیر عطر پرطرفدار 212 می‌باشد که دارای رایحه‌ای شیرین و گرم است.

ترکیبات و روغن‌های طبیعی موجود در فرمولاسیون این محصول آن را به یک نرم‌کننده و آبرسان به پوست تبدیل کرده است.

گفتنی است ماندگاری 12 ساعته، کاهش نسبی تعریق، رطوبت‌رسانی قوی به پوست بدن نیز از دیگر مزایای استفاده از این محصول درجه یک است.

محبوب‌ترین رایحه‌های مردانه بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش مردانه1. بادی اسپلش پرستیژ مدل Mont Blanc1

بادی اسپلش مردانه پرستیژ مدل Mont Blanc

بادی اسپلش مدل Mont Blanc از برند پرستیژ، محصولی اختصاصی برای آقایان است که رایحه‌ی آن در گروه عطرهای میوه‌ای دسته‌بندی شده است.

نوت آغازی رایحه این محصول با رایحه‌ی اسطوخودوس، ترنج، لیموی شاه‌پسند و آناناس شروع شده و نت میانی را رایحه‌ی گل رز، گلسنگ، گل شمعدانی، نوعی ترکیب فنلی، میوه‌های خشک شده و سیب سرخ تشکیل داده و نت نهایی آن رایحه‌ی چوب صندل و دانه‌ی تونکا هستند.

2. بادی اسپلش مردانه مای مدل Mount Vein

بادی اسپلش مردانه مای مدل Mount Vein

بادی اسپلش مدل Mount Vein از برند مای محصولی درجه یک با رایحه‌ای خنک برای آقایان خاص‌پسند است. رایحه‌ی این محصول همانند عطرها و ادکلن‌ها ترکیبی از چند رایحه جدا است.

نت ابتدایی رایحه‌ی برگ آناناس، برگاموت ایتالیایی و لاوند فرانسوی، در کنار نت میانی است که از  رایحه‌ی یاسمن تازه و رز سفید تشکیل شده است.

به جرأت می‌توان گفت این محصول خوشبوترین بادی اسپلش مای برای آقایان است.

3. بادی اسپلش والانسی مدل Aventus

بادی اسپلش مردانه والانسی

بادی اسپلش مدل Aventus از برند والانسی محصولی درجه یک برای آقایان است که رایحه‌ی تلخ و خنک آن برگرفته از یکی از محبوب‌ترین عطرهای دنیا یعنی عطر Aventus می‌باشد.

نوت ابتدایی رایحه‌ی این بادی اسپلش از میوه‌هایی مثل سیب سبز، آناناس، نارنج و انگور سیاه است.

نوت میانی را رایحه‌ی گل رز و گیاه پاتچولی و یاسمین تشکیل داده و نوت پایانی آن هم عنبر، مشک و وانیل است.

ماندگاری بالا تا 24 ساعت و آبرسانی به پوست از دیگر نقاط قوت این بادی اسپلش محبوب و درجه یک است که لقب بهترین بادی اسپلش مردانه برازنده آن است.

4. بادی اسپلش  پرستیژ مدل Lacoste

بادی اسپلش مردانه پرستیژ مدل Lacosteبادی اسپلش مردانه پرستیژ مدل Lacoste با رایحه‌ای خنک، انتخابی مناسب برای تمامی فصول خصوصا فصل تابستان است.

این بادی اسپلش مردانه با پخش بوی بالا و ماندگاری در حدود 24 ساعت، طراوت و عطر خوش بدن شما را در تمام طول روز حفظ خواهد کرد.

رایحه‌ی خوش این محصول برگرفته از عطر معروف و پرطرفدار Lacoste Challenge است که نت اولیه آن پرتقال، لیمو وترنج بوده نت میانی از رایحه‌ی اسطوخودوس، بنفشه و زنجبیل تشکیل شده و نت پایانی را هم عطر چوب ساج و درخت آبنوس تشکیل داده است.

5. بادی اسپلش مردانه مای مدل Off Road

بادی اسپلش مردانه مای مدل Off Roadاین محصول از برند مای که از پرطرفدارترین برندها در میان مصرف‌کنندگان است؛ دارای رایحه‌ای بی‌نظیر برای آقایان می‌باشد.

رایحه‌ی ترش، خنک و چوبی، در کنار ماندگاری 24 ساعته در این بادی اسپلش آن را به انتخابی مناسب برای خرید تبدیل کرده است.

نت آغازین رایحه‌ی این محصول رایحه‌ی میوه‌ای و خنک نعنا و سیب سبز است. نت میانی را رایحه‌ی شمعدانی و دانه‌ی تونکا تشکیل داده و رایحه‌ی بلوط و چوب سدار در کنار عطر وانیل نت پایانی رایحه‌ی بادی اسپلش مردانه مای مدل Off Road را تشکیل می‌دهد.

این محصول بی‌نظیر را به جرأت می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای آقایان معرفی کرد.

بادی اسپلش برای چیست و بادی اسپلش را چگونه استفاده کنیم؟

اگر دوست دارید که بادی مست یا بادی اسپلش زمان بیشتری روی پوست شما بماند در مرحله اول باید حمام بروید و در مرحله بعد حتما قبل از استفاده از آن، از بادی باتر (body butter) یا لوسیون استفاده کنید.

لوسیون و کره بدن باعث آبرسانی به پوست بدن می شوند. پس از این مرحله باید به بدن خود بادی میست را از فاصله 20 سانتی متری اسپری کنید. دقت کنید که مانند عطر باید نقاطی که نبض دارند بیشتر اسپری کنید.

البته در نظر داشته باشید که باید بادی میست در کل مدت زمان طولانی بر پوست نمی ماند و برای اثر بخشی بهتر باید حداقل 2 بار در روز بر پوست خود اسپری کنید.

بیشتر بخوانید: ۲۳ ایده منحصر به فرد و رمانتیک برای هدیه زنان با هر سلیقه‌ای!

کلام آخر

در این مقاله سعی ما بر این بود هر اطلاعاتی که برای تهیه‌ی بهترین بادی اسپلش مردانه و زنانه به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم تا با خریدی ایده‌آل، تجربه‌ای رضایت‌بخش از مصرف بادی اسپلش برایتان رقم بخورد.

این نکته را فراموش نکنید که بادی اسپلش‌ها به سبب اینکه مستقیما با پوست در تماس هستند، باید از ترکیباتی با کیفیت قابل قبول برخوردار باشند؛بنابراین در هنگام خرید حتما از ترکیبات و اصالت محصول مطمئن شوید.

سوالات متداول :

محبوب ترین بادی اسپلش های زنانه چیست؟

  • بادی اسپلش سکرت تراپیکس مدل LOVE CRUSH2.
  • بادی اسپلش رندل مدل ECLAT3.
  • بادی اسپلش زنانه مای مدل Endless Fantasy
  • بادی اسپلش زنانه لابورن مدل ۲۱۲

محبوب‌ترین رایحه‌های بادی اسپلش مردانه چیست؟

  • بادی اسپلش پرستیژ مدل Mont Blanc1
  • بادی اسپلش مردانه مای مدل Mount Vein
  • بادی اسپلش والانسی مدل Aventus
  • بادی اسپلش  پرستیژ مدل Lacoste
  • بادی اسپلش مردانه مای مدل Off Road

طرز استفاده از بادی اسپلش چگونه است؟

بهترین زمان برای استفاده از بادی اسپلش بعد از استحمام است؛ زمانی که پوست کاملا تمیز بوده و کمی هم رطوبت دارد. بادی اسپلش را مستقیما بر روی پوست بدن اسپری می‌کنید و بسته به میزان ماندگاری محصول خیالتان از خوشبو ماندن بدنتان راحت خواهد بود. البته شما می‌توانید در طول روز و بسته به میزان فعالیتتان، برای حفظ عطر خوش و طراوت پوستتان از بادی اسپلش استفاده کنید.

مزایای استفاده از بادی اسپلش چیست؟

مواردی همچون عدم ایجاد حساسیت و خارش در پوست، جلوگیری از خشکی و آبرسانی به پوست بدن، جلوگیری نسبی از تعریق، عدم ایجاد آلرژی و سر درد، قیمت مناسب نسبت به عطر و ادکلن

تفاوت بادی اسپلش و بادی میست چیست؟

بادی میست و بادی اسپلش هر دو در گروه اسپری‌های بدن دسته‌بندی می‌شوند؛ اما تفاوت‌هایی هم دارند. بادی میست محصولی جدیدتر نسبت به بادی اسپلش است و به سبب داشتن درصد روغن طبیعی بیشتر، غلیظ‌تر می‌باشد. در مقابل بادی‌اسپلش‌ به دلیل وجود الکل بیشتر در ترکیب خود رقیق‌تر بوده و قابلیت اسپری شدن بهتری دارد. درکل می‌توان گفت بادی میست به دلیل ماندگاری بالاتر نسبت به بادی اسپلش و پخش بوی بهتر، حتی به عنوان جایگزین عطر و پرفیوم هم کارآیی دارد.

در این مقاله سعی کردیم به سوال بادی اسپلش چیه؟ قیمتش چنده؟ مردانه و زنانه چه فرقی دارن؟ پاسخ داده ایم. امیدوارم که شما به جواب مطلوب رسیده باشید.راستی اگر شما هم رایحه‌ای پرطرفدار از بادی اسپلش‌ها استفاده کرده‌اید که ما در این مقاله از قلم انداخته‌ایم؛ در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

7 دیدگاه دربارهٔ «بادی اسپلش چیست؟ معرفی 10 رایحه پرفروش 😍»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *