راهنمای خرید پاد سیستم + نکات مهم 

نکات خرید پادسیستم

با وجود ویپ‌های موجود در بازار، انتخاب درست از میان آن‌ها بسیار دشوار است. از فاکتور فرم گرفته تا ویژگی‌ها، عمر باتری، گزینه‌های مربوط به نیکوتین، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

راهنمای خرید پاد سیستم مهم‎ترین چیزهایی را پوشش می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا سیستم پاد ویپ مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنید. راهنمای خرید پاد سیستم گزینه‌ای فوق‌العاده برای ویپرهای جدید است که به دنبال دستگاهی ساده و بدون سروصدا هستند. بنابراین با هم به سراغ معرفی پاد سیستم و نکات مهم آن برویم.

پاد سیستم چیست؟

پاد سیستم، جیب پسند، دارای نیکوتین و کم تعمیر است که به جای مخزن شیشه‌ای دارای یک باتری داخلی و یک غلاف پلاستیکی مقاوم در برابر نشتی است. اکثر پاد سیستم‌ها به راحتی قابل حمل هستند و فضای بیشتر از یک بسته سیگار را اشغال نمی‎کنند و تمیز کردن و نگهداری آن‌ها بسیار ساده است. طراحی آن‌ها باعث شده است که آن‌ها به گزینه‌ای ایده‌آل برای ویپرهای جدید تبدیل شوند.

بسیاری از کیت‌های غلاف، فعال‌سازی استنشاقی را ارائه می‌کنند. این به این معنی است که دکمه‌ای وجود ندارد، فقط کافی است برای بخار کردن، استنشاق کنید. برخی از دستگاه‌های غلاف حتی جریان هوای قابل تنظیم را از طریق switch ارائه می‌دهند و به شما این امکان را می‌دهند که تنفس خود را محکم‌تر یا شل‌تر مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید.

نکاتی که در زمان خرید پاد سیستم باید به آن توجه داشته باشید

پاد سیستم

زمان آن رسیده است که درباره راهنمای خرید پاد سیستم و نکاتی که لازم است درباره آن‌ها بدانید، بپردازیم تا در زمان خرید با بیشترین اطلاعات لازم به فروشگاه یا وب سایت مورد نظر مراجعه کنید.

عمر باتری

در هنگام خرید پاد ویپ، عمر باتری یک نکته مهم است. شما سیستمی می‌خواهید که بتواند در طول روز بدون نیاز به شارژ مداوم کار کند. ویپ‌های مختلف بسته به اندازه و نوع باتری، ظرفیت باتری و طول عمر متفاوتی دارند. باتری‌های لیتیوم یونی رایج‌ترین نوع باتری و ظرفیت‌های بالاتری دارند، در حالی که باتری‌های داخلی قدرت ماندگاری بیشتری دارند.

برای انتخاب عمر باتری مناسب در تمام روز، یک دستگاه بخار با ظرفیت باتری حداقل 700 میلی آمپر ساعت یا بیشتر را هدف قرار دهید. برخی از سیستم‌های پاد با ظرفیت بالا می‌توانند با یک بار شارژ بیش از یک روز بخار تولید کنند. مقدار بخاری که تولید می‌کنید و تنظیمات دمایی که استفاده می‌کنید نیز بر تخلیه باتری تأثیر می‌گذارند، بنابراین هنگام ارزیابی عمر باتری، عادات و الگوهای بخار معمولی خود را در نظر بگیرید.

قیمت پاد سیستم ها

قیمت پاد سیستم ها

قیمت یکی از نکات مهم در هنگام خرید یک پاد سیستم است. با این حال، شما معمولاً آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید دریافت می‌کنید و پاد ویپ‌های گران‌تر تمایل به ارائه کیفیت، ویژگی‌ها و عملکرد بهتری دارند. هزینه‎ای که مایل به پرداخت آن هستید به اولویت‌ها و بودجه شما بستگی دارد.

ارزان‌ترین پاد سیستم‌ها عملکرد اولیه و ظرفیت باتری کمتری دارند. اگر در زمینه ویپینگ تازه کار هستید یا بودجه کمی دارید، آن‌ها گزینه‌ای مقرون به صرفه هستند. سیستم‎های پاد میان رده معمولاً کیفیت ساخت بهتر، ظرفیت باتری بالاتر و ویژگی‌های پیشرفته‌تری دارند. آن‎ها با هزینه اولیه متوسط، یک تجربه ویپینگ همه جانبه مناسب را ارائه می‌دهند. گران‌ترین پاد ویپ‌ها معمولاً آخرین فناوری‌ها، طولانی‌ترین عمر باتری و بیشترین کنترل‌های بخار را ارائه می‌دهند. آن‎ها بیشتر یک سرمایه گذاری برای علاقه مندان به ویپ محسوب می‌شوند.

در حالی که هزینه یک عامل است، تصمیم خود را تنها بر اساس قیمت قرار ندهید. ارزش را از نظر عملکرد، ویژگی‌ها، طول عمر، و میزان برآورده شدن نیازهای شخصی شما توسط سیستم پاد در نظر بگیرید.

طعم پاد سیستم ها

طعم‌های مایع الکترونیکی موجود برای سیستم ویپ شما یک نکته مهم به شمار می‌رود. برخی از ویپ‌ها با طیف وسیع‌تری از مایعات الکترونیکی سازگار هستند، در حالی که برخی دیگر شما را به طعم‌های اختصاصی خود محدود می‌کنند. مایعات الکترونیکی نمک نیکوتین که به طور خاص برای ویپ‌هایی طراحی شده‌اند، بهترین عملکرد و طعم را ارائه می‌دهند.

به انواع طعم دهنده های مایع الکترونیکی فکر کنید که بیشتر از آن‌ها لذت می‌برید. آیا طعم میوه‌ای، طعم دسر یا طعم تنباکو را ترجیح می‌دهید؟ آیا گزینه‌های نعناع و پرتقال برای شما مهم هستند؟ گزینه‌های سازگاری و طعم را برای ویپ‌های مختلف بررسی کنید تا مطمئن شوید که آن‌ها مایعات الکترونیکی را ارائه می‌دهند که واقعاً می‌خواهید بخارپز کنید.

ظرفیت غلاف پاد سیستم ها

پاد سیستم

 

ظرفیت غلاف e-liquid که همراه با سیستم غلاف ویپ شما ارائه می‌شود یک نکته مهم است. ظرفیت‌های غلاف بزرگ‌تر راحت‌تر هستند؛ زیرا به معنای پر کردن مجدد کمتر است. با این حال، در صورت نیاز به تعویض غلاف، آن‌ها تعهد مالی بیشتری را نیز نشان می‌دهند.

ظرفیت غلاف معمولاً از 1 میلی لیتر تا 6 میلی لیتر یا بیشتر متغیر است. به طور کلی، هر چه ظرفیت غلاف بزرگ‌تر باشد، فاصله بین پر کردن مجدد، بیشتر می‌شود. ظرفیت غلافی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با عادات ویپینگ شما و بودجه شما مطابقت دارد.

اگر اغلب در طول روز استعمال می‌کنید، یک غلاف بزرگ‌تر از 3 تا 6 میلی‌لیتر را انتخاب کنید تا حداکثر راحتی را بین شارژ کردن مجدد داشته باشید. در حالی که اگر شما یک بخارپز گاه به گاه هستید، یک غلاف 1 تا 2 میلی لیتری کوچکتر ممکن است کافی و مقرون به صرفه‌تر باشد.

نوع غلاف نیز مهم است. غلاف‌های قابل‌پر کردن، بیشترین ارزش و انعطاف‌پذیری را به شما می‌دهند؛ زیرا می‌توانید با پر کردن مجدد آن با مایع الکترونیکی جدید، به استفاده از غلاف ادامه دهید. غلاف‌های یکبار مصرف به مرور زمان گران تر می‌شوند؛ زیرا پس از اتمام مایع الکترونیکی باید کل غلاف را تعویض کنید.

قدرت نیکوتین پاد سیستم ها

ویپ‌های غلاف مختلف طیف‌های مختلفی از گزینه‌های نمک نیکوتین را برای برآوردن نیازهای مختلف کاربر ارائه می‌دهند.

اگر تازه کار هستید یا سعی می‌کنید مصرف نیکوتین خود را کاهش دهید، به‌دنبال غلاف ویپی باشید که قدرت نیکوتین کمتری بین 3 تا 12 میلی‌گرم دارد. اینها بدون اینکه طاقت فرسا باشند، یک بخار راضی کننده ارائه می دهند.

برای علاقه مندان باتجربه بخار و مصرف کنندگان نیکوتین سطح بالاتر، دستگاه‌هایی را هدف قرار دهید که غلظت نمک نیکوتین تا 50 میلی گرم و بالاتر را در خود جای دهند. توانایی بالای نیکوتین به ارضای هوس‌ها و تکرار احساس سیگار کشیدن کمک می‌کند.

مدل‌های پاد سیستم را برای تعیین قدرت نمک نیکوتین خاصی که پشتیبانی می‌کنند، بررسی کنید.

به طور خلاصه، انتخاب یک ویپ سازگار با قدرت نیکوتین مورد نظر به شما این امکان را می دهد که مقدار دقیق نیکوتین مورد نیاز برای ترک سیگار را شناسایی کنید. با شناسایی محدوده ایده‌آل نیکوتین شروع به استفاده کنید.

نتیجه گیری

امیدواریم، راهنمای خرید پاد سیستم برای خرید شما کمک کننده بوده باشد.چه بخواهید یک پاد سیستم با طعم‌های مختلف امتحان کنید و چه قصد داشته باشید به سراغ پادهای یکبار مصرف بروید. یک پاد سیستم برای مطابقت با نیازها، بودجه و سطح تجربه شما وجود دارد.

اگر در مورد خرید گیر کرده‌اید یا سؤالات بیشتری دارید، لطفاً از طریق تلفن یا چت زنده با فروشگاه و وب سایت گرند ویپ در ارتباط باشید. تیم متخصص ما در آماده باش هستند تا شما را راهنمایی کنند و به سوالات شما پاسخ دهند.

3.5/5 - (2 امتیاز)

5 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای خرید پاد سیستم + نکات مهم »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *