گران ترین و لاکچری ترین کیف پول‌های مردانه (کیف جیبی و کتی)

گران ترین کیف پول مردانه

وقتی صحبت از کیف پول می شود در ذهن شما چه چیزی نقش می بندد؟ کیف جیبی یا کیف کتی؟ در این مقاله قصد داریم گرانترین و لاکچری ترین مدل های کیف پول مردانه را به شما معرفی کنیم. همچنین معرفی کیف کتی و کیف جیبی مردانه.

در فضای مدرن امروزی تاکید بر استفاده از استایل ساده و راحت است ولی در نهایت شما برای داشتن استایل رسمی، کامل و شیک نیاز به پوشاک و اکسسوری های گران‌قیمت دارید.

وقتی صحبت از اکسسوری‌های مردانه می شود، کیف پول همیشه حرف اول را می زند. اکثر اوقات مردان دوست دارند کیف پول های گران قیمتی را برای قرار گرفتن در سطح اجتماعی بالاتر بخرند، اما گاهی اوقات علاقه دارند که کیف پول باکیفیت و بادوام را در جیب خود داشته باشند.

همچنین، اکثر مردان سال‌های زیادی را با مجموعه ای از کیف پول هایی که می خرند، سپری می کنند و کیف جدیدی نمی‌خرند. بنابراین، آنها انتظار دارند که کالایی به دست آورند که بتواند در برابر پارگی، فرسودگی و… مقاومت کند. برای همین انتظار دارند کیف پول خود را با قیمت بالا خرید کنند زیرا در بیشتر موارد قیمت بالاتر به معنای کیفیت بهتر است.

در یک فضای رسمی از لباس گرفته تا اکسسوری‌ها، هر چیزی که می پوشید نقش مهمی در ظاهر کلی شما دارد.اگرچه بازار امروز مملو از گزینه های متعدد در خرید کیف پول است، اما برخی از برندها برجسته هستند.

در این مقاله قصد داریم به شما گران‌ترین کیف های پول مردانه در برندهای مطرح دنیا را معرفی کنیم.

انواع کیف پول مردانه

کیف پول های مردانه انواع مختلفی مانند کیف کتی یا همان پالتویی، کیف جیبی، جاکارتی، کیف دسته چک و… دارند و شما ممکن است دوست داشته باشید قیمت گران‌ترین کیف پول جیبی مردانه را بدانید و شاید دوست شما دوست داشته باشد قیمت گران‌ترین کیف پول کتی یا پالتویی مردانه را بداند.

گران‌ترین کیف پول های مردانه

گران‌ترین کیف جیبی مردانه

کیف جیبی مردانه (یا همان کیف تاشو) با توجه به ابعاد کوچک و سهولت حمل و نقل یکی از محبوب ترین انواع کیف پول بین آقایان می باشد.

گران‌ترین کیف جیبی در دنیا از برند RALPH LAUREN می باشد. قیمت این کیف پول جیبی گران‌قیمت 3400 دلار می باشد. به صورت حدودی قیمت این کیف پول بیش از 100 میلیون تومان در ایران می شود. قیمت این کیف پول به قدری بالاست که در سایت آن اعلام شده می توانید آن را در 4 قسط 850 دلاری پرداخت کنید.

این کیف پول تاشو از چرم تمساح ساخته شده و نامش کیف Alligator Hipster Wallet می باشد.

گران‌ترین کیف کتی مردانه

شاید برای بسیاری مردان ساده پوش کیف جیبی محبوب باشد، اما در یک استایل کلاسیک نمی توان از کیف کتی مردانه غافل شد. این مدل از کیف پول می تواند تکمیل کننده استایل گران‌قیمت یک مرد جنتلمن باشد.

گران‌ترین کیف پالتویی مردانه از برند RALPH LAUREN می باشد. قیمت این کیف پول جیبی گران‌قیمت 5500 دلار می باشد به صورت حدودی قیمت این کیف پول 200 میلیون تومان در ایران می شود.

این کیف پول کتی از چرم تمساح واقعی ساخته شده، نامش کیف Alligator Continental Wallet می باشد و در ایتالیا ساخته شده است.

گران‌ترین کیف پول لاکچری مردانه

کیف پول های مردانه انوع متفاوتی دارد و کیف جیبی و پالتویی محبوب ترین آن ها می باشد. اما در ادامه قصد داریم از سایر مدل‌ها نیز یک مدل کیف پول لاکچری مردانه نیز معرفی کنیم.

گران‌ترین کیف پول لاکچری مردانه از برند Berluti می باشد. قیمت این کیف پول جیبی گران‌قیمت 8000 دلار می باشد. که به صورت حدودی قیمت این کیف پول 250 میلیون تومان در ایران می شود.

این کیف پول لاکچری از چرم تمساح واقعی ساخته شده است و نامش کیف Berluti Mens Card Holders NERO BLU می باشد.

گران ترین کیف پول لاکچری مردانه

عکس گران‌ترین کیف پول های مردانه

کیف پول گران قیمت مردانهگران ترین کیف پول مردانهگران ترین کیف پول مردانهگران ترین کیف پول مردانه

4.5/5 - (2 امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «گران ترین و لاکچری ترین کیف پول‌های مردانه (کیف جیبی و کتی)»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *