همه آنچه باید برای خرید ست لباس باشگاه مردانه بدانید + معرفی 4 برند مشهور دنیا

همه آنچه باید برای خرید ست لباس باشگاه مردانه بدانید

اگر شما هم از آن دسته آقایانی هستید که زمان زیادی را به ورزش کردن اختصاص می‌دهید؛ حتما از اهمیت کیفیت و راحتی یک ست لباس ورزشی مردانه در لذت بردن از ورزش و استمرار بر آن پی برده‌اید. امروزه تولیدکنندگان زیادی در سراسر جهان در زمینه تولید پوشاک و اکسسوری ورزشی فعالند که با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا دست به تولید محصولاتی زده‌اند که ورزش کردن را برای همه آسانتر کرده است. 

شما هم می‌توانید با تهیه یک لباس ورزشی جذاب از برند موردعلاقه‌تان انگیزه‌ای برای ورزش کردن در خودتان ایجاد کنید و عملکردتان را چندین برابر کنید. اما انتخاب یک ست ورزشی شامل گرمکن، شلوار، تی‌شرت، کفش، کیف و… در میان محصولات متنوع از برندهای مختلف موجود در بازار کار آسانی نیست. شما قبل از خرید باید بدانید چه فاکتورهایی در یک ست لباس ورزشی برای شما اولویت دارد و ترجیح می‌دهید ست ورزشی شما از چه برندی باشد؟ ما در این مقاله به همه آنچه که باید برای خرید ست لباس باشگاه مردانه بدانید خواهیم پرداخت. پس برای داشتن خریدی ایده‌آل با ما همراه باشید.

ورزشکاران حرفه‌ای چگونه یک ست لباس ورزشی مردانه انتخاب می‌کنند؟

یک ست ورزشی مردانه که شامل تی‌شرت، سوییشرت، شلوار، کفش و ساک ورزشی و… است تاثیر زیادی بر کیفیت ورزش کردن شما و سلامت بدنتان دارد. بنابراین حتی اگر یک ورزشکار تازه‌کار هستید بهتر است هر لباسی را برای ورزش کردن انتخاب نکنید و همانند حرفه‌ای‌ها بادقت و حساب شده دست به انتخاب یک ست ورزشی مردانه بزنید.

لباس ورزشی مردانه آزاد بهتر است یا جذب؟

کلا لباس ورزشی نباید مانع انجام حرکات ورزشی شما شود و انتخاب یک ست ورزشی آزاد یا جذب بستگی به نوع ورزشی که انجام می‌دهید دارد. راحتی تی‌شرت، تاپ یا سویشرتی که برای ورزش کردنتان انتخاب می‌کنید یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. آزادی تی‌شرت شما باید به اندازه‌ای باشد که بتوانید به راحتی حرکاتی که می‌خواهید را انجام دهید. این موضوع در رابطه با شلوار یا شلوارک یک ست ورزشی هم صدق می‌کند و اگر قصد انجام حرکات سرعتی، کششی و تعادلی دارید باید آزادی و انعطاف لباس ورزشی‌تان برای این حرکات مناسب باشد.

ست تاپ و شلوار مردانه ورزشی

الیاف طبیعی بهتر است است یا مصنوعی؟

الیاف پارچه یک ست لباس ورزشی مردانه خوب و استاندارد باید طوری باشد که قابلیت تنفس داشته باشد. تعریق شدید ورزشکار یک امر طبیعی است. این اصلا برای یک ورزشکار حرفه‌ای خوشایند نیست که لباس ورزشی او بعد از چند دقیقه ورزش کردن چروک شده و به تنش بچسبد. امروزه پارچه‌های الیاف مصنوعی نظیر نایلون و پلی‌استر با بهترین تکنولوژی روز دنیا، برای دوخت لباس‌های ورزشی تولید شده‌اند که علاوه بر قابلیت تنفس و خشک شدن سریع، چروک هم نمی‌شوند.

ست لباس ورزشی مردانه مناسب دویدن

انتخاب تی‌شرت، سویشرت یا تاپ ورزشی؟

اگر در فصل سرد سال و برای ورزش در فضای باز قصد خرید لباس ورزشی دارید، بهتر است تی‌شرت مردانه آستین‌بلند و سویشرت خریداری کنید. اما در فصل‌های گرم سال و برای ورزش در باشگاه و فضای بسته،باید به سراغ تاپ و تی‌شرت مردانه برای ورزش کردن بروید.

ست لباس ورزشی مردانه برای باشگاه

برای یک ست ورزشی شلوار بهتر است یا شلوارک؟

در کل شلوارهای ورزشی مخصوص باشگاه را می‌توان در دو دسته Sweatpants و Track Pants قرار داد. شلوارهای Track Pants جذب هستند و جنس آن‌ها از الیاف مصنوعی است و شلوارهای Sweatpants فرم آزادتری دارند و جنس آن‌ها هم لطیف‌تر است.

اینکه برای ورزش کردن بهتر است شلوارک بخرید یا شلوار بلند، بستگی به ورزشی که انجام می‌‌دهید دارد. مثلا یک شلوار آزاد برای ورزش‌های کاردیو (Cardio) نظیر دویدن، پیاده‌روی، ایروبیک و دوچرخه‌سواری مناسب نیست. برای چنین ورزش‌هایی بهتر است یک شلوار جذب یا شلوارک انتخاب کنید.

ست تی‌شرت و شلوارک ورزشی مردانه

چه کفشی برای ست لباس ورزشی مردانه بهتر است؟

کفش‌های مخصوص ورزش و تمرین تنها گزینه پیش روی شما برای کفش یک ست ورزشی مردانه هستند. طراحی این کفش‌های بسیار سبک و انعطاف‌پذیر به گونه‌ای است که هیچ‌گونه فشاری به پا در حین ورزش وارد نشود. پس حتما و حتما کفش ورزشیتان را از کالکشن کفش مخصوص تمرین برند موردعلاقه‌تان انتخاب کنید و با هر کفشی ورزش نکنید.

کفش مخصوص ورزش و دویدن

کیف یا ساک ورزشی را چطور انتخاب کنیم؟

اکسسوری دیگری که برای ورزش کردن حتما به آن نیاز پیدا می‌کنید؛ یک کیف یا ساک ورزشی است. در هنگام خرید کیف یا ساک ورزشی علاوه بر ویژگی‌های ظاهری و کیفیت آن، باید به وجود جیب‌های متعدد برای لوازم ورزشی و لباس در آن توجه کنید. البته برخی آقایان نیز از یک کوله پشتی‌ پسرانه برای حمل لوازم ورزشی‌شان استفاده می‌کنند که این کاملا سلیقه‌ای است و بستگی به استایل شما دارد.

خرید کیف ورزشی از پاپیون بگ

ساک ورزشی برای ست ورزشی مردانه

تا این بخش از مقاله تمرکز ما بر انتخاب نوع لباس و اکسسوری‌های مورد نیاز باشگاه بود. در ادامه قصد داریم با معرفی 4 برند مشهور برای خرید لباس باشگاه، که البته مطمئنا خودتان با این برندها آشنایی دارید و آوردن عکس‌هایی از ست‌های ورزشی هریک از این برندها، انتخاب را برایتان آسان‌تر کنیم.

معرفی 4 برند مشهور برای خرید لباس باشگاه مردانه

برند نایکی (Nike)

برند نام‌آشنای نایکی بدون شک از بهترین برندها در زمینه تجهیزات ورزشی در سراسر دنیا است. محصولات این برند برای هر ورزشی تکمیل و بدون نقص بوده و اصلا مهم نیست که در چه ورزشی فعالیت دارید چراکه محصولات این کمپانی تجهیزات و پوشاک لازم برای همه ورزش‌ها را پوشش می‌دهد. در سبد محصولات نایکی حتی لباس‌زیر، جوراب، کلاه و هدفون‌های مخصوص دونده‌ها هم به چشم می‌خورد که مجموعه‌ای بی‌نقص و بی‌نظیر برای هر ورزشکاری را تشکیل داده است. از ویژگی‌های بارز در محصولات این برند می‌توان به دوام و قابلیت تنفس مواد اولیه آن‌ها اشاره کرد. دوام بی‌نظیر این محصولات تا سال‌ها شما را از خرید مجدد بی‌نیاز خواهد کرد که همین موضوع توجیهی برای قیمت بالای محصولات نایکی برای باشگاه است.

عکس‌هایی از ست لباس ورزشی مردانه نایک

ست تی‌شرت و شلوار لگ نایکی

ست لباس ورزشی نایک

ست لباس ورزشی مردانه برند نایک

ست لباس ورزشی نایک مردانه

برند آدیداس (Adidas)

نام برند آدیداس از اولین نام‌هایی است که وقتی افراد قصد خرید لباس و تجهیزات ورزشی دارند به ذهنشان خطور می‌کند. این برند مشهور، دومین تولیدکننده تجهیزات ورزشی در دنیا بعد از برند نایکی و اولین در اروپا است. محصولات فوق‌العاده باکیفیت آدیداس شامل پوشاک، کفش، کوله پشتی، کلاه، ساک، جوراب و سایر لوازم جانبی هستند که مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و تولید شده و جزو اولین گزینه برای آقایان در سراسر جهان می‌باشند. با توجه به کیفیت بی‌نظیر و تکنولوژی‌های به کار رفته در تولید محصولات برند پرافتخار آدیداس، می‌توان گفت قیمت آن‌ها بسیار مناسب و اقتصادی است. به جرأت می‌توان گفت این محصولات بعد از سال‌ها استفاده باز هم قابل استفاده خواهند بود و حالت اولیه خود را از دست نمی‌دهند.

عکس‌هایی از ست لباس ورزشی مردانه آدیداس

ست لباس ورزشی مردانه آدیداس

ست لباس باشگاه مشکی آدیداس

ست لباس باشگاه آدیداس

ست ورزشی مردانه سایز بزرگ

برند ریباک (Reebok)

برند ریباک یکی دیگر از برندهای مشهور در زمینه پوشاک، کفش و تجهیزات ورزشی در دنیا است. طراحی ظاهری فوق‌العاده جذاب، در کنار بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا برای تولید محصولاتی درجه یک، دلیل موفقیت و شهرت جهانی این برند است. اگر محصولات برند ریباک انتخاب شما برای خرید یک ست ورزشی مردانه باشد؛ علاوه بر اطمینان از قابلیت تنفس و رد و بدل کردن هوا و ایجاد تعادل دمایی در بدن حین ورزش کردن، از تنوع طرح و رنگ بسیار جذاب محصولات این برند هم لذت خواهید برد. قیمت ست لباس ورزشی مردانه ریباک هم به سبب کیفیت و دوام بالای آن‌ها توجیه اقتصادی دارد. البته ناگفته نماند محصولات این برند، نسبت به دو برند آدیداس و نایکی قیمت مناسب‌تری دارند.

عکس‌هایی از ست لباس ورزشی مردانه ریبوک

ست گرمکن و شلوار ورزشی ریباک

ست لباس باشگاه بدنسازی مردانه

ست تی‌شرت و شلوارک ورزشی ریباکست لباس ورزشی مردانه بدنسازی

ست لباس ورزشی ریباک نارنجی

لباس ورزشی مردانه

ست لباس ورزشی ریباک آبی

برند پوما (Puma)

محصولات برند شناخته شده پوما شامل پوشاک، کفش، کیف و تجهیزات ورزشی است. اگر بخواهیم به عوامل اساسی موفقیت برند پوما بپردازیم؛ باید به خلاقیت در طراحی و تولید محصولات مرغوب و باکیفیت و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغات و بازیابی اشاره کنیم. این برند در میان ستاره‌های تیم‌های مشهور جهان طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. محصولات این برند هم مثل سه برند قبلی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ست ورزشی مردانه باشد.

عکس‌هایی از ست لباس ورزشی مردانه پوما

ست ورزشی مردانه پوما

ست لباس ورزشی مردانه اینستاگرام

ست گرمکن و شلوار مردانه آدیداس

ست ورزشی مردانه پوما طوسی

ست لباس ورزشی مردانه دیجی کالا

ست لباس ورزشی مشکی پوما

توضیحات بیشتر: ۷ اکسسوری که برای آقایان واجب هستند

با در نظر گرفتن تمامی نکاتی که گفته شد؛ شما هم می‌توانید مانند ورزشکاران حرفه‌ای بهترین انتخاب را برای یک ست لباس ورزشی مردانه داشته باشید. یک ست ورزشی فوق‌العاده از بهترین برندها که انگیزه‌ای برای ورزش کردن شما باشد و حتی به بهبود عملکرد شما هم کمک کند. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد. راستی اگر شما هم تجربه‌ای از خرید انواع لباس ورزشی مردانه دارید که فکر می‌کنید می‌تواند به دیگران برای تهیه بهترین لباس باشگاه کمک کند، می‎‌توانید آن را کامنت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «همه آنچه باید برای خرید ست لباس باشگاه مردانه بدانید + معرفی 4 برند مشهور دنیا»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *