اسم انواع کیف زنانه با تصویر و راهنمای استفاه

انواع کیف زنانه در دنیای امروز، علاوه بر کاربردی که برای حمل لوازم دارند؛ به عنوان یک اکسسوری، اهمیت بسیار زیادی در استایل افراد پیدا کرده‌اند. پس شناخت انواع کیف‌ زنانه برای استایل‌های مختلف، به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر حمل آسان لوازم موردنیازتان، استایلی جذاب و هماهنگ را برای مهمانی‌، قرارهای رسمی، سفر، خرید و پیاده‌روی داشته باشید. برای دانستن اینکه چه کیفی برای چه استایل و موقعیتی مناسب است و اصلا چند نوع کیف زنانه، در دنیای مد وجود دارد؛ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

تاریخچه پیدایش اولین کیف‌های زنانه

پیدایش انواع کیف زنانه به قرن هفدهم و هجدهم برمی‌گردد. قبل از آن کیف‌ها به شکل کیسه‌ای کوچک، برای حمل سکه بودند و تفاوت ظاهری خاصی بین کیف‌ پول زنانه و مردانه وجود نداشت.

با گذشت زمان برخی زنان خوش‌ذوق، تغییراتی در ظاهر کیف‌ها ایجاد کردند و از آن دوره بود که کیف‌ها علاوه بر کاربردی که داشتند؛ به یک آیتم مهم در مد تبدیل شدند. در طی تحولاتی که کیف‌ها تا به امروز پشت سر گذاشتند.

داستان ساخت اولین کیف دستی، جالب و شنیدنی است. این کیف‌ها که امروزه بسیار کاربردی و همه‌پسند هستند؛ توسط مردی به نام ساموئل پارکینسون ساخته شدند. او در حالی که برای خوش‌حال کردن همسرش به دنبال تهیه‌ی مجموعه‌ای از کیف‌های مختلف بود؛ اولین کیف دستی را ساخت.

  • کیف زنانه دوشی (Shoulder Bag)

کیف‌های دوشی، کیف‌هایی کلاسیک برای استفاده‌های روزمره هستند که همه‌ی ما با این سبک از انواع کیف زنانه آشنایی داریم.

کیف‌های دوشی که نام آن‌ها از سبک استفاده از این کیف گرفته شده است؛ به قدری کاربردی و متنوع هستند که عجیب نیست اگر هر خانم، تعداد زیادی از این سبک کیف در کمد خود داشته باشد.

اندازه‌ی کیف‌های دوشی به قدری است که بتوانید هرآنچه که درطول روز ممکن است به آن نیاز داشته باشید را در این کیف جای دهید. تهیه‌ی یک رنگ خنثی از این کیف کاربردی، برای ست‌کردن با استایل‌ها و رنگ‌های مختلف، به هر خانمی پیشنهاد می‌شود.

  • کیف زنانه کراس بادی (Cross body Bag)

این نوع از انواع کیف زنانه، که شباهت زیادی به کیف‌های دوشی دارد؛ توسط یک بند به صورت کج بر روی بدن قرار می‌گیرد و می‌توان گفت یک کیف اسپرت زنانه برای استایل‌های اسپرت است. در واقع بهترین گزینه برای زمانی که نیاز دارید دستانتان درگیر گرفتن کیف نباشند و هر دو دستتان آزاد باشد. زیبایی منحصربه‌فرد این کیف‌ها در هر استایل‌، دلیل محبوبیت این نوع کیف در میان خانم‌هاست.

  • کیف زنانه دوشی بزرگ (Tote Bag)

کیف‌های توت، کیف‌های دستی بزرگ و تک‌محفظه‌ای هستند که اغلب درب آن‌ها بسته نمی‌شود و همین موضوع موجب دسترسی آسان به لوازم موجود در کیف خواهد شد.

کیف‌ توت با دو جنس چرمی و پارچه‌ای طراحی و ساخته می‌شود که نوع چرمی آن برای قرارهای رسمی و محل کار مناسب است و نوع پارچه‌ای برای خرید و سفر گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهد بود و جلوه‌ای چشم‌نواز به استایل شما می‌بخشد.

این کیف از انواع کیف زنانه، به دلیل حجم بالایی که برای حمل لوازم سنگین و حجیم دارد؛ محبوبیت زیادی در میان خانم‌ها با هر استایلی پیدا کرده‌ است. ضمنا این کیف برای خانم‌هایی که به استایل بوهو علاقه‌مندند و به دنبال کیف‌های بزرگ هستند؛ انتخاب بسیار مناسبی است.

  • کیف زنانه حصیری (Basket Bag)

این دسته از انواع کیف زنانه، همانطور که از نامشان پیداست؛ یک نوع کیف بافتنی حصیری هستند. رنگ نود کیف زنانه حصیری، در کنار گردنبند و اکسسوری‌های مروایدی؛ می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای لباس‌های ساحلی باشد.

البته استفاده از این کیف‌ها با یک صندل و شلوار جین هم فوق‌العاده خواهد شد. در هر حال حس تابستانی نهفته در این کیف‌ها، آن‌ها را برای استایل‌های تابستانی بسیار مناسب کرده است.

  • کیف زنانه کلاچ (Clutch Bag)

کلمه‌ی کلاچ به معنای محکم گرفتن است و به همین دلیل این نام برای این کیف زنانه انتخاب شده است. کیف‌های کلاچ اغلب بدون بند و دسته هستند؛ اما در برخی از انواع آن، بند زنجیری و ظریفی نیز وجود دارد.

این نوع از انواع کیف زنانه که ظاهری بسیار شیک و کلاسیک دارد؛ انتخاب بسیار مناسبی برای مهمانی‌ها و مجالس خواهد بود و ظاهری فوق‌العاده جذاب به استایل شما خواهد بخشید.

  • کیف کمری زنانه (Fanny Pack)

[/vc_column_text][vc_column_text]کمتر کسی وجود دارد که از طرفداران مد باشد و حداقل یک کیف کمری زنانه در کمد خود نداشته باشد. جلوه‌ی مدرن و زیبایی که کیف کمری زنانه به استایل شما می‌بخشد، بی‌نظیر و چشم‌نواز است. اگر وسایل زیادی نیاز ندارید و تنها یک رژ، کارت بانکی و تلفن همراهتان را می‌خواهید همراه خود داشته باشید؛ این کیف از انواع کیف زنانه، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

  • کوله‌پشتی زنانه (Back Pack)

این سبک از انواع کیف زنانه، در واقع شکل جمع‌وجور و فانتزی کوله‌پشتی مدرسه دخترانه است که بسیار کاربردی و پرطرفدار هستند.

این کیف‌ها علاوه بر اینکه برای دانشجویان و دانش‌آموزان بسیار کاربردی هستند؛ می‌توان گفت تقریبا با هر استایل و پوششی زیبا و جذاب خواهند شد. شما می‌توانید از کوله‌پشتی زنانه برای سفر، خرید و حتی پیاده‌روی و محل کار هم استفاده کنید؛ بدون اینکه دستانتان درگیر نگه‌داشتن کیف باشد.

  • کیف اداری زنانه (Satchel Bag)

امروزه اکثر افراد در هر شغلی که فعال باشند، نیاز به دسترسی دائمی به لپ‌تاپ دارند. پس انتخاب کیف مناسب برای حمل لپ‌تاپ، به خصوص در میان خانم‌ها که برای مد و زیبایی استایل خود اهمیت زیادی قائل هستند، کار ساده‌ای نیست. اهمیت زیبایی کیفی که شما برای محل کار، دانشگاه و فعالیت دائمی خودتان انتخاب می‌کنید؛ کم‌تر از انواع کیف زنانه که برای مهمانی‌های مهم خریداری کرده‌اید، نیست. چراکه شما اغلب با کیفی که با خود به محل کار و دانشگاه می‌برید دیده می‌شوید. کیف‌های اداری بهتر است دارای جیب‌هایی برای حمل لوازم ضروری باشند؛ زیرا استفاده از دو کیف به صورت همزمان جلوه‌ی جالبی در استایل شما نخواهد داشت.

  • کیف زنانه بولر (Bowler Bag)

این نوع از انواع کیف زنانه که دارای ظاهری گنبدی شکل و دسته‌های کوتاه هستند؛ می‌توانند یکی بهترین از گزینه‌ها برای استفاده‌های روزمره، مهمانی‌های دوستانه و غیررسمی و حتی قرارهای کاری باشند. نام این نوع کیف، الهام گرفته از کیسه‌های توپ بولینگ است.

  • کیف زنانه باکت (Bucket Bag)

کیف باکت که نوع دیگری از انواع کیف زنانه محسوب می‌شود؛ امروزه در دنیای مد، ترند شده و طرفداران زیادی را در میان خانم‌ها پیدا کرده است. طراحی شل و بی‌ساختار این سبک از کیف زنانه، آن‌ را به انتخاب مناسبی برای ست کردن با استایل بوهو تبدیل کرده است. از این نوع کیف می‌توانید برای پیاده‌روی، خرید و در استایل‌های روزمره استفاده نمایید و جلوه‌ای بی‌نظیر و جذاب را به استایلتان بدهید.

در آخر امیدواریم بعد از

مطالعه مقاله معرفی انواع کیف‌ زنانه برای استایل‌های مختلف، سری به کمدتان بزنید و ببینید جای کدامیک از انواع کیف زنانه در آن خالی است. داشتن حداقل یک عدد از انواع کیف‌هایی که در بالا از آن‌ها نام برده شد، برای ست کردن با استایل‌های مختلف و استفاده در موقعیت‌ها و مکان‌های متفاوت، برای هر خانم که به استایل و جذابیت تیپ خود اهمیت می‌دهد، خالی از لطف نیست. به نظر شما کدامیک از انواع کیف زنانه از همه پرکاربردتر است؟ نظرتان را در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «اسم انواع کیف زنانه با تصویر و راهنمای استفاه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *