23 ایده منحصر به فرد و رمانتیک برای هدیه زنان با هر سلیقه‌ای!

]اغلب اوقات تهیه‌ی یک هدیه خاص برای خانم‌ها و سورپرایز کردن خانم‌های مهم زندگی هر مردی، خصوصا خانم‌های خاص‌پسند و رمانتیک، برایشان کار ساده‌ای نیست. البته این کاملا طبیعی است؛ چراکه نگاه یک آقا و خانم نسبت به هدیه متفاوت است.

اغلب آقایان زمانی که هدیه‌ای دریافت می‌کنند، بیشتر به خود هدیه توجه می‌کنند و تزیینات هدیه خیلی نظرشان را جلب نمی‌کند.

اما باید بدانید که خانم‌ها در این زمینه اصلا نظرشان با آقایان یکی نیست. یعنی اگر شما هدیه‌ی موردعلاقه یک خانم را بدون هیچ تزیین و تلاشی برای زیباتر کردن ظاهر هدیه، مثلا در یک نایلون به او بدهید احتمالا خیلی به دلش نمی‌چسبد و شاید اصلا خوش‌حال نشود.

یک خانم با دیدن چنین هدیه‌ای حس می‌کند که شما نخواسته‌اید برای خاص بودن هدیه‌اش و سورپرایز شدن او وقت بگذارید.

ما در این مقاله قصد داریم با ارائه 23 ایده منحصر به فرد و رمانتیک برای هدیه زنان، با هر سلیقه‌ای، کاری کنیم که سورپرایز کردن خانم‌‌های مهم زندگیتان دیگر برایتان سخت نباشد. با ما همراه باشید تا شما را با دنیای پیچیده سلایق خانم‌ها در هدیه گرفتن، آشنا کنیم.

قبل از پرداختن به ایده‌های یک هدیه خاص برای خانم‌ها، لازم است کمی به انتخاب هدیه بپردازیم و نکات مفیدی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم. فراموش نکنید که هدیه دادن یکی از بهترین راه‌ها برای ابراز علاقه و عشق‌مان به افراد مهم زندگیمان است.

نکات تهیه یک هدیه خاص برای خانم‌ها

  • اولین نکته‌ای که لازم است به آن بپردازیم، برخی باورهای غلط در رابطه با هدیه خاص برای خانم‌ها است. یک هدیه‌ی خاص صرفا یک هدیه‌ی گران‌قیمت و با ارزش مادی بالا نیست. پس این فکر که بدون داشتن بودجه‌ی زیاد، نمی‌شود یک خانم را سورپرایز کرد را از سرتان بیرون کنید.
  • هدیه دادن بی‌مناسبت برای غافلگیری و خوش‌حال کردن خانم‌ها را فراموش نکنید. بهتر است هدیه دادن را به روزهای مهم مثل روزتولد، سال نو و سالگردها محدود نکنید.
  • خرید هدیه خاص برای خانم‌ها را سر فرصت انجام دهید و سعی کنید دقیقه نودی نباشد. قبل از خرید هدیه وقت بگذارید و به اینکه چه چیزی او را در این لحظه خوشحال‌تر می‌کند، فکر کنید.

23 ایده جذاب برای غافلگیری خانم‌ها با یک هدیه خاص

1. گل‌آرایی هدیه

اغلب خانم‌ها عاشق گل‌ها هستند؛ بنابراین شما می‌توانید برای خاص شدن کادو تولد برای خانم‌ها، آن را گل‌آرایی کنید. مثلا اگر هدیه‌ای که خریده‌اید یک کیف چرمی زنانه است، می‌توانید داخل کیف را با گل تزیین کنید.

اگر خانمی که قصد خرید هدیه برای او را دارید وکیل است؛ پیشنهاد ما به شما این است، مقاله ویژگی های بهترین کیف وکالتی زنانه برای با بانوان شیک پوش را از دست ندهید.

گل‌آرایی کیف چرم زنانه

2. استفاده از باکس گل برای هدیه‌های کوچک

ایده‌ی دیگری که در دادن یک هدیه خاص برای خانم‌ها وجود دارد؛ خرید چند هدیه کوچک و قرار دادن آن‌ها در یک باکس گل است. مثلا شما می‌توانید هدیه‌هایی مثل لوازم آرایشی، رنگ‌های مختلف لاک، زیورآلات، کیف پول زنانه، حتی یک ماگ جذاب و هر چیز دیگری که به عنوان کادو تولد برای زن انتخاب کرده‌اید و ابعاد کوچکی دارد را در داخل یک جعبه گذاشته و فضاهای خالی باکس را هم با گل‌ارایی تزیین کنید.

3. تزیین جعبه هدیه با شکلات و پاستیل

ایده جذاب دیگر در تهیه هدیه خاص برای خانم‌ها این است که اگر خانمی که قصد هدیه دادن به او را دارید؛ از آن دسته خانم‌هایی است که عاشق شکلات و پاستیل است. شما می‌توانید از این علاقه او استفاده کنید و با تزیین باکس هدیه با پاستیل و شکلات، رنگ و لعاب بی‌نظیری را به هدیه‌تان بدهید. ضمن اینکه او را متوجه شناختتان نسبت به علایقش می‌کنید.

باکس زیبای گل و شکلات

4. تزیین جعبه هدیه با لواشک

البته شاید ذائقه خانمی که شما قصد هدیه دادن به او را دارید، خوراکی‌های ترش را بیشتر بپسندد. این‌جاست که شما می‌توانید با تزیین باکس هدیه با لواشک، او را غافلگیر کنید.

5. تزیین باکس هدیه با میوه‌های تابستانی

تنوع بی‌نظیر و رنگ‌های جذاب میوه‌های تابستانی، می‌تواند بهترین گزینه برای تزیین باکس هدیه خاص برای خانم‌ها باشد. ضمنا اکثر خانم‌ها عاشق میوه‌های تابستانی مثل گوجه‌سبز و توت‌فرنگی هستند و از دیدن آن‌ها در کنار هدیه‌شان حتما غافلگیر می‌شوند.

6. تزیین دسته گل با میوه‌های تابستانی

همانطور که گفتیم لازم نیست برای تهیه یک هدیه خاص برای خانم‌ها هزینه‌ی خیلی زیادی صرف کنید. ایده‌ی جذاب دیگری که می‌توانید برای هدیه دادن به یک خانم انتخاب کنید؛ تزیین دسته‌ گل با میوه‌های تابستانی است.

7. نقاشی چهره یا یک عکس خاطره‌انگیز

یکی دیگر از ایده‌ها برای یک هدیه خاص برای خانم‌ها، هدیه دادن نقاشی چهره خانم و یا نقاشی یکی از عکس‌های دونفره‌تان که یادآور یک خاطره خوش برای هردوی شماست. قطعا هر خانمی با این هدیه فوق‌العاده، بسیار خوش‌حال خواهد شد.

8. چاپ عکس‌های موردعلاقه خانم

این ایده برای هدیه خاص برای خانم‌ها که بسیار هم کم هزینه هست، می‌تواند بهترین انتخاب برای هدیه روز زن برای تازه عروس باشد. شما می‌توانید تعدادی از عکس‌های زیبای دونفره و یا عکس‌هایی که یادآور خاطره‌ای خوش برایتان هست را چاپ کنید. برای جذاب‌تر شدن هدیه‌تان می‌توانید یک ریسه آویز برای عکس‌ها هم در باکس هدیه‌تان قرار دهید.

9. چاپ عکس بر روی تیشرت و ماگ

این ایده برای هدیه خاص برای خانم‌ها، علاوه بر اینکه بسیار کم‌هزینه می‌باشد؛ بسیار منحصربه‌فرد و جذاب است. شما می‌توانید یک عکس زیبای دونفره‌تان را بر روی ماگ و یا یک تی‌شرت چاپ کرده و به عنوان کادو روز زن به همسرتان هدیه دهید. یک هدیه ماندگار، منحصربه‌فرد برای بیان عشق و علاقه‌تان به خانمی که دوستش دارید.

چاپ عکس بر روی ماگ

10. تابلوی صور فلکی در یک روز خاص

قاب عکسی از صور فلکی در روز آشنایی، تولد و یا سالگرد ازدواجتان، می‌تواند یکی از جذابترین هدیه‌ها برای یک خانم خاص‌پسند باشد. این هدیه می‌تواند یک هدیه منحصربه‌فرد و خاص برای مهم‌ترین فرد زندگیتان، به عنوان کادویی روز زن باشد.

تابلو صور فلکی روزهای خاص

11. دسته گل دوناتی

دونات‌ها با طعم دل‌نشین و ظاهر جذابشان، خودشان را در دل اکثر خانم‌ها جا کرده‌اند. بنابراین هدیه دادن یک دسته‌گل دوناتی در کنار هدیه تولد زن، می‌تواند یک کار خاص برای غافلگیرکردن او باشد. دونات‌های رنگارنگ را به یک گل‌فروشی ببرید و از او بخواهید آن‌ها را برایتان مثل یک دسته‌گل تزیین کنند.

دونات‌های رنگارنگ برای هدیه خانم‌ها

12. گل‌آرایی ساک‌دستی

هر هدیه‌ای که خریده باشید را می‌توانید داخل یک ساک دستی قرار دهید و روی آن را با گل بپوشانید. برای این کار حتی لازم نیست که از گل‌فروشی کمک بگیرید. فقط یک دسته گل را روی هدیه‌تان قرار دهید و آن را به یک هدیه خاص برای خانم‌ها تبدیل کنید.

گل‌آرایی ساک دستی هدیه برای خانم‌ها

13. هدیه دادن لوازم آشپزخانه

اگر همسر یا مادر شما از آن دسته خانم‌هایی است که زمان زیادی را در آشپزخانه سپری می‌کند و علاقه زیادی به آشپزی دارد؛ می‌توانید لوازم آشپزخانه را به عنوان هدیه برای او انتخاب کنید. اگر لوازمی که خریدید ریز بودند، می‌توانید آن‌ها را در یک باکس تزیین کنید. مطمئن باشید این هدیه بهترین کادو برای زن مهم زندگیتان یعنی مادر یا همسرتان است که حتما او را غافلگیر می‌کند.

لوازم آشپزخانه هدیه‌ای جذاب برای خانم‌ها

14.  کادو دادن لوازم نقاشی

اگر برای یک خانم هنرمند و علاقه‌مند به نقاشی، قصد گرفتن کادو برای روز زن دارید؛ خرید لوازم نقاشی هم ایده‌ای خاص برای سورپرایز کردن این خانم خواهد بود. یک ست لوازم نقاشی می‌تواند یک نقاش را بی‌نهایت خوش‌حال کند.

لوازم نقاشی هدیه خاص برای خانم‌های هنرمند

15. بلیط کنسرت یا تئاتر موردعلاقه خانم

برای یک خانم، بلیط کنسرت خواننده‌ی موردعلاقه‌اش و یا تئاتری که همیشه دوست داشته به دیدن آن برود، می‌تواند بهترین هدیه تولد زن باشد که او را خوشحال می‌کند. بلیط را می‌توانید در داخل یک باکس گل‌آرایی کنید و به خانم هدیه دهید.

16. هدیه دادن کتاب موردعلاقه

کتاب، هدیه‌ای فوق‌العاده جذاب و ماندگار برای ابراز احساسات به افراد اهل مطالعه است. در صفحه اول کتاب می‌توانید جمله‌ای محبت‌آمیز بنویسید تا برای همیشه یادآور روزی که این هدیه را برای تولد خانم به او دادید باشد.

کتاب هدیه خاص برای خانم‌های کتابخوان

17. گل طبیعی برای دوستداران گل‌ و گیاه

اکثر خانم‌ها عاشق گل و گیاه هستند. گل‌های آپارتمانی می‌توانند بهترین کادو تولد برای همسر زن باشد. هدیه‌ای ماندگار برای یک خانم که با هر بار آب دادن و رسیدگی به گل، به یاد روزی که آن را هدیه گرفتند بیافتند.

گل ارکیده هدیه‌ای خاص برای خانم‌ها

18. دسته گل لوازم آرایشی و بهداشتی

اگر لوازم آرایشی و بهداشتی را برای کادو تولد زن مهم زندگیتان انتخاب کرده‌اید، می‌توانید برای زیبا و جذاب‌تر شدن هدیه‌تان، آن را به شکل یک دسته گل گل‌آرایی کنید. این هدیه برای خانم‌های خاص‌پسند بی‌نظیر است و حتما آن‌ها را ذوق‌زده خواهد کرد.

لوازم آرایشی و بهداشتی بهترین هدیه برای خانم‌ها

19. نوشتن جملات زیبا در استیکی نوت پیپر

اگر وقت گل‌آرایی باکس هدیه را ندارید، ما یک پیشنهاد خاص برای رمانتیک شدن یک هدیه خاص برای خانم‌ها داریم و آن نوشتن جملاتی زیبا در برگه‌های یادداشت کوچک و چسباندن آن‌ها به در باکس هدیه‌تان است. به شما قول می‌دهم این کار یک خانم را بسیار ذوق‌زده خواهد کرد.

چسباندن جملات زیبا بر روی در باکس هدیه

20. خرید هدایای کوچک هم‌رنگ

رنگ مورد علاقه خانمی که می‌خواهید برای او هدیه بگیرید، چه رنگی است؟ چندین هدیه با همان رنگ، یک انتخاب لوکس و هیجان‌انگیز برای هدیه تولد برای همسر زن است که او را به شدت سورپرایز می‌کند. این هدایا می‌توانند لوازمی مثل لاک، قاب گوشی، ماگ، ست کیف و روسری و حتی یک عروسک کوچک باشند.

هدایای همرنگ برای عاشقان یک رنگ خاص

21. هدیه دادن لوازم باشگاه

ایده دیگر برای هدیه تولد زن، خرید لوازم باشگاه است. این هدیه می‌تواند انگیزه‌ای برای ورزش کردن خانم مهم زندگیتان و بیانگر اهمیت سلامت او برای شما باشد. در خرید این لوازم می‌توانید با ست کردن رنگ‌ها، جذابیت یک هدیه خاص برای خانم‌ها را چندین برابر کنید. البته اگر خانمی که قصد هدیه دادن به او را دارید به ورزش خاصی علاقه دارد، خرید لوازم آن ورزش گزینه مناسبی برای هدیه دادن به اوست. لوازمی مثل کوله‌پشتی کوهنوردی، لوازم شنا، لوازم کوهنوردی و… .

لوازم باشگاه هدیه خاص برای خانم ورزشکار

22. شمع‌های تزیینی به همراه عود

تنوع بسیار بالای شمع‌ها، اکثر خانم‌ها را شیفته‌ی استفاده از شمع‌های زیبا در دکوراسیون کرده است. شما می‌توانید با تهیه‌ی باکسی از شمع و عود، یک هدیه خاص را برای هدیه روز زن برای همسر باشد که چندان هم گران‌قیمت نیست اما برای یک خانم بسیار جذاب خواهد بود.

باکس شمع و عود یک هدیه خاص برای خانم‌ها

23. تزیین پول نقد با دسته گل یا باکس گل

آخرین ایده برای هدیه تولد برای همسر زن، می‌تواند پول نقد باشد. اگر هیچ ایده‌ای برای کادو تولد همسرتان به ذهنتان نرسید و یا زمان کافی برای خرید هدیه نداشتید، پول نقد می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای هدیه دادن باشد. البته گل‌آرایی پول نقد در یک باکس یا دسته‌گل را فراموش نکنید. چون زمانی که شما پول نقد را برای هدیه دادن به یک خانم انتخاب می‌کنید، ممکن است حس کند برای هدیه او وقت نگذاشته‌اید. پس با گل‌آرایی جذابیت هدیه‌تان را بیشتر کنید.

گل‌آرایی پول نقد برای هدیه خانم‌ها

ما در این مقاله سعی داشتیم با ارائه‌ی ایده‌هایی برای یک هدیه خاص برای خانم‌ها، شما را در غافلگیر کردن خانم‌های مهم زندگیتان راهنمایی کنیم. بدون شک برای هر خانمی، با هر سن و سلیقه‌ای یکی از این 23 ایده بسیار جذاب خواهد بود.

پس ببینید کدامیک از این ایده‌‌ها با علایق و سلیقه او همخوانی دارد و از آن برای سوپرایز کردن او و بیان عشق و علاقه‌تان استفاده کنید. برخی از این ایده‌ها به قدری آسان و کم‌هزینه بودند که برای هدیه‌های بی‌مناسبت بهترین انتخاب هستند. راستی اگر شما ایده‌ای دارید که به نظرتان برای هدیه زنان مناسب است و ما از قلم انداخته‌ایم، در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «23 ایده منحصر به فرد و رمانتیک برای هدیه زنان با هر سلیقه‌ای!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *